Michał Stankiewicz – reżyser teatralny i dramatopisarz. Ukończył Magisterskie Dzienne Studium Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Reportaż, Wiedzę o Teatrze w Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie oraz Szkołę Dramatu Tadeusza Słobodzianka przy Laboratorium Dramatu. Uczestnik warsztatów scenariuszowych i dramaturgicznych z Markiem Koterskim, Iwanem Wyrypajewem i Fritzem Katerem. Autor sztuk: „HHH”, „Łaskotanie”, „Kto nie klaszcze nie ma ręki”, „Śmierć Wrogom Ojczyzny”; wideo: „REV”, „Gada Podlasie”, „Kręcioły”; oraz zdarzeń parateatralnych: „Import/Export” (prezentowane m.in. w ramach 5. edycji programu Teatr Polska, organizowanego przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego), „Metoda ustawień narodowych”, „Michael And His Songs”. Współpracował m.in. z Radiem Aktywnym i I PR Polskiego Radia (reportaż „Teleranek”), organizacją Aktuelles Forum, wspierającą dialog międzykulturowy w Europie, Grupą Teatralną „Bez Ziemi” i teatrem Komuna Otwock. Autor tekstu „A ze mną możesz się komunikować” napisanego na zamówienie Muzeum Powstania Warszawskiego (2009). Uczestnik artystycznej rezydencji podczas Festiwalu Sopot NonFiction (2012). Asystent przy spektaklu „Antyhona” w reż. Agnieszki Korytkowskiej-Mazur w Teatrze Dramatycznym w Białymstoku (2013). Laureat konkursu Dolina Kreatywna organizowanego przez Telewizję Polską (2007) oraz Finalista 1. Obserwatorium Artystycznego Entree (Teatr Rozrywki w Chorzowie, 2008) za etiudę „Krzesła”. Sztuka „Kto nie klaszcze nie ma ręki” znalazła się w półfinale Gdyńskiej Nagrody Dramaturgicznej w roku 2012. W latach 2010–2013 prowadził autorskie warsztaty teatralne w LXV LO im. gen. Józefa Bema w Warszawie oraz warsztaty dramaturgiczne w Laboratorium Reportażu przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendysta Prezydenta Miasta Białegostoku (2010, 2013), Marszałka Województwa Podlaskiego (2013) i Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2014). Laureat Nagrody Artystycznej Prezydenta Miasta Białegostoku (2015). W 2016 r. wyreżyserował spektakle partycypacyjne „Modlitwa. Teatr powszechny” i „Każdy jest graczem” - ten drugi z udziałem uchodźców z Czeczenii.